Croatia HRV  

rss

  • rss
Amway-ovo izvješće o prodaji u 2016. godini u iznosu od 8,8 milijardi USD

2017.02.16 - 

ADA, MICH., SAD (08. veljače 2017.) – Amway je danas objavio rezultate prodaje u iznosu od 8,8 milijardi USD završno s 31. prosincem 2016., pad od 7 % u usporedbi s rezultatima iz 2015. godine.  Direktni prodavatelj povećao je svoju prodaju na sedam od svojih 10 najboljih tržišta, ali uvjeti na kineskom tržištu su oslabili. 

„Diljem svijeta, u 2016. godini, Amway je bio uspješan,” rekao je Amwayev predsjednik Steve Van Andel.  „Doživjeli smo porast prodaje na nekoliko glavnih tržišta, vidjeli dvoznamenkasti rast postotaka na devet dodatnih tržišta i nastavili razvijati poslovanje u Kini, a želimo iskoristiti uvjete promjenjivog tržišta i postići dugoročni potencijal rasta na tržištu. 

„Iznad svega, zadovoljstvo nam je vidjeti kontinuiranu i rastuću važnost direktne prodaje na današnjem tržištu, gdje ljudi vrednuju osobne preporuke, a tehnologija omogućuje našim distributerima povezivanje s klijentima na bilo kojem mjestu u bilo koje vrijeme.“

 

Dok se Amway raduje 2017., vidi i velike mogućnosti zahvaljujući nekoliko čimbenika, uključujući:

  • Ljudi imaju pozitivno mišljenje o poduzetništvu i mogu vidjeti sebe kao poduzetnike. U stvari, prema 2016 Amway Global Entrepreneurship Report (AGER), 77 posto ljudi pozitivno se izrazilo o poduzetništvu, a 43 posto ih može zamisliti otvaranje vlastitog posla.
  • Milenijsku generaciju privlači Amwayev posao. Primjerice, u Sjedinjenim Državama, većina osoba koja je prošle godine započela Amwayev posao pripadnici su milenijske generacije.  Izvješće 2016 AGER pokazuje da se mnogo osoba milenijske generacije – 52 posto – može zamisliti kako otvaraju vlastiti posao.
  • Amwayeve nove kategorije proizvoda premašuju očekivanja. XS™ brand energetskih napitaka, međuobroka i  proizvoda za sportsku prehranu u naglom je porastu nakon Amwayeve akvizicije u 2015. te je prošle godine postigao rast prodaje od 40 posto.  Brand je sada dostupan u gotovo 50 zemalja, a  lansiranje proizvoda za sportsku prehranu je u 2016. premašilo prodajne ciljeve. 
  • Amwayeva stručnost u prehrani, u kombinaciji sa snagom distributerske podrške, nastavila je donositi dobre rezultate potrošačima. Primjerice, Amwayev BodyKey by Nutrilite™ program kontrole tjelesne težine imao je veliki uspjeh u jugoistočnoj Aziji jer se visoko kvalitetni proizvodi kombiniraju s programom temeljenim na zajednici usmjerenim na gubitak prekomjerne težine i zdravu prehranu.  Više od 70.000 osoba sudjelovalo je u ovim programima u jugoistočnoj Aziji, a uključivanje i dalje raste.
  • Konvergencija naših kategorija proizvoda, poput prehrane i ljepote, i dalje pokazuje snagu. Novo pokrenuti Truvivity by Nutrilite™, dodatak usmjeren na hidrataciju kože, premašuje prodajne procjene i distributeri su bili uspješni u spajanju proizvoda s vrhunskim linijama za njegu kože, poput Artistry Hydra-V™.
  • Model direktne prodaje je atraktivan. U zadnjih četiri godine dostupnih podataka, direktna prodaja je na globalnoj razini porasla za 20 posto.  Isti podaci iz World Federation of Direct Selling Associations govore o godišnjoj prodaji u industriji u iznosu od 183,7 milijardi USD (podaci iz 2015.).

„Vjerujemo da u svijetu gdje ljudi imaju više izbora nego ikada prije – osobito vezano uz način na koji zarađuju novac, gdje pronalaze proizvode i tko im pruža savjete i uvide –dobro smo pozicionirani kako bismo pomogli pojedincima u ostvarivanju njihovih različitih potreba kroz izbor Amway™ proizvoda ili Amway™ poslovne prilike,” rekao je Doug DeVos, Amwayev predsjednik i predsjedavajući World Federation of Direct Selling Associations.  „Gotovo 60 godina nakon što smo započeli s poslovanjem pomažući drugima započeti s poslovanjem, mnogo se stvari promijenilo – ali vrijednost poslovne prilike koja je svima otvorena nije jedna od njih.”

Neke od koristi vlastitog Amway poslovanja su razvijanje vještina i digitalna podrška dostupna diljem tvrtke. Tijekom 2016. distributeri su sudjelovali u više od četiri milijuna besplatnih online obuka, koje su bile fokusirane na prodaju, opće poslovne vještine i naše proizvodne brendove / kategorije. Tvrtka je također lansirala cijeli spektar digitalnih alata na tržišta diljem svijeta, pružajući podršku u upravljanju poslovanjem, obuku, detalje o proizvodima i preporučitelje proizvoda koje pomažu distributerima u prodaji proizvoda, u upravljanju njihovim svakodnevnim zadacima i u izgradnji njihovog poslovanja.

Činjenice i brojke iz 2016.: 

  • Prodaja prema kategoriji proizvoda u 2016.: prehrana, 49 posto (+3% od 2015.); ljepota i osobna njega, 25 posto (isto kao i 2015.); trajni proizvodi, 15 posto (-1% od 2015.); za kućanstvo, 7 posto (isto kao i 2015.); ostalo, 4 posto (-2% od 2015.).
  • Većina proizvoda lansiranih za Amway u 2016. uključivala je Truvivity by Nutrilite™ liniju za hidrataciju kože, Artistry Flora Chic™,prvi vrhunski miris iz Artistry™ i kontinuirani uvođenje novih proizvoda iz Artistry Supreme LX™, luksuznih, anti-aging krema za njegu lica i očiju.
  • Najuspješnijih 10 zemalja za Amway u 2016. bile su Kina, Sjedinjene Države, Južna Koreja, Japan, Tajland, Tajvan, Indija, Malezija, Rusija i Hong Kong.
  • Devet Amwayevih tržišta doživjelo je dvoznamenkasti porast postotka u usporedbi s brojkama iz 2015.

Kako biste pristupili najnovijim podacima i brojkama Amwayu, posjetite globalnews.amway.com/media-guide.

 

# # #

O Amwayu

Amway je tvrtka direktne prodaje s prometom od 8.8 milijardi USD sa sjedištem u Ada, Michigan, SAD. Najprodavaniji Amway brendovi su Nutrilite™ vitaminski, mineralni i dijetalni dodaci prehrani, Artistry™ preparativna i dekorativna kozmetika, eSpring™ sustavi za pročišćavanje vode i XS™ energetski napici – svi se prodaju isključivo putem Amway Business Owners. Globalna prodaja u 2015. godini postavila je Amway na 1. mjesto tvrtki direktne prodaje u svijetu, prema podacima 2016 Direct Selling News Global 100. Iznos godišnjih prodaja tvrtke uključuje prihode od poslovanja direktne prodaje i drugih poslovnih udjela.  Za novosti o tvrtki, posjetite globalnews.amway.com.

 

 

Napiši komentar

The e-mail address will not be published
* Mandatory field

© 2011 Amway Europe. All rights reserved. | www.amway-europe.com |
Connexia